Перший контакт менеджера Ruptela з керівництвом Olimpia відбувся за кілька місяців до остаточного впровадження системи. З тих пір менеджер регулярно контактував, представляючи можливості TrustTrack. Серед особливостей програми, яка визначила її вибір, була можливість віддаленого завантаження даних з тахографів та карток водіїв. У конкуруючих продуктах вам часто доводилося доплачувати за цю функцію.
Важливим фактором при виборі телематичної системи в компанії було співвідношення ціни та якості. Ще однією бажаною особливістю була можливість створення детальних звітів про хід замовлення / маршруту та стабільність застосування під час морських подорожей на поромах.
Після того, як Olimpia прийняла рішення користуватися послугами Ruptela, планувалося впровадження системи в компанії. Завдяки мобільній службі вся операція була виконана без необхідності зупинення транспортних засобів, отже, без втрат. Представники Ruptela приходили до компанії кілька разів, кожен раз у понеділок у домовлені ранкові години, перш ніж вантажівки вирушили в дорогу. Як наслідок, не було перешкод у роботі робочого часу водіїв та наявності транспортних засобів.
З моменту встановлення системи TrustTrack у базі даних Olimpia з’явилася можливість віддаленого зчитування даних з карток водіїв і тахографів (система завантажує їх автоматично раз на тиждень), а також відстеження автомобіля в режимі реального часу, перевірка історії подій та замовлень, створення повних звітів про поїздки та контроль рівня палива в транспортних засобах стали основними функціями програмного забезпечення.
Завдяки інтеграції з програмою 4Trans, яка використовується в Олімпії для управління деякими процесами компанії, врегулювання подорожей відбувається практично автоматично. Обидві системи взаємодіють між собою – за допомогою TrustTrack дуже легко експортувати необхідні дані таким чином, щоб їх можна було використовувати в різних середовищах. Інформація, отримана системою TrustTrack, також використовується для контролю експлуатаційних витрат автомобіля.
Після впровадження системи TrustTrack працівникам Olimpia не потрібно було багато часу, щоб перейти на використання іншого програмного забезпечення, незважаючи на чіткі відмінності в інтерфейсі. Протягом життя системи періодично контактували з технічною підтримкою, в основному для повідомлення про вдосконалення.
В Olimpia водії не використовують мобільний додаток, співвіднесений із системою TrustTrack. Через стабільний характер рейсів, які проводять водії в компанії, диспетчер не
використовує функції планування маршруту та призначення завдань. Встановлення TrustTrack, однак, значно полегшило розрахунки всередині компанії та автоматизувало деякі з них, завдяки автоматичному зчитуванню даних з тахографів, можливості їх архівування та експорту.