Як говориться – для танго потрібно двоє. Тому для належного управління автопарком вирішальне значення має зв’язок між диспетчером та водієм. Як отримати найкращий контакт зі своїм автомобілем у дорозі? Подивимось.
Раптові зміни замовлення, про які ви повинні повідомити водія? А може, навпаки – проблеми на дорозі, які змушують вас змінити маршрут і змінити дату доставки? Є багато ситуацій, коли спілкування між водієм за кермом на дорозі та штабом є важливим. Звичайних телефонів вже недостатньо, оскільки часто мова йде про надсилання файлів і постійний контакт, щоб обидві сторони могли перевіряти стан замовлення буквально щосекунди.
Сучасні телематичні системи піклуються не тільки про GPS-навігацію – завдяки їм, в офісі диспетчера або на базі автопарку ви можете в будь-який час перевірити місцезнаходження конкретного транспортного засобу та стан його водіїв. Однак телематика може чудово поєднати базу та транспортний засіб у кожній точці маршруту.
TrustTrack – найпростіший і найкращий
Давайте подивимось, як відбувається спілкування між диспетчером та водієм на дорозі за допомогою платформи TrustTrack – однієї з провідних телематичних систем у світі. Серцем платформи є основне програмне забезпечення TrustTrack, встановлене на комп’ютерах у штаб-квартирі. Він взаємодіє з мобільними програмами, що працюють на платформі, і кожен драйвер може завантажити їх на свій пристрій, смартфон або планшет.
Що важливо, розробники та дизайнери, що працюють у Ruptela, яка створила TrustTrack, добре усвідомлювали специфіку роботи драйверів. Ось чому додаток, призначений для них, легкий, з простим і розбірливим дизайном, функціональний, але позбавлений складних функцій та непотрібних смакот. Його завдання просте – забезпечити водія найважливішим, тобто необхідною інформацією.
Що за інформація? Перш за все, ті, що надходять із штабу, від диспетчера, будь то у вигляді нових завдань, додаткової інформації до них, переданих файлів або простих текстових повідомлень. По-друге – дані про те, як проїхати визначений маршрут і що очікувати на шляху, тобто надійна GPS-навігація. Окрім надання даних водієві, передбачається також робота навпаки, тобто передача повідомлень від нього прямо на базу – насамперед тих, що стосуються прогресу маршруту.